Kerstfeest voor ouderen gaat digitaal!

20 december 2020|15:00 - 16:00

Zondag 20 december stond bij de leden van de commissie voor het kerstfeest voor oudere gemeenteleden al heel lang in de agenda: het gezelligste feest van het jaar! Helaas gooit het coronavirus roet in het eten. Toch willen wij deze viering niet voorbij laten gaan en gaan we voor gezelligheid via de digitale weg.
Op zondag 20 december om 15.00u is het kerstfeest met z’n allen te volgen via YouTube. De link  naar de dienst volgt nog. Omdat wij zoveel mogelijk mensen willen bereiken, vragen we alle gemeenteleden om mee te helpen. Zoek de link op 20 december op voor uw vader, moeder, voor je opa of oma óf help de buren een handje (en drink daar gelijk een gezellig kopje koffie of thee). Zo kunnen we er met z’n allen een feest van maken.
Tijdens het digitale feest zal Trix van den Berg een kerstverhaal  vertellen, verzorgt ds. Sjaak Visser een korte overdenking én genieten we van kerstmuziek door Noa, Rosa en Vera Hartog (piano en zang) en Elianne Bulthuis (viool).
Kijkt u met ons mee?

Namens de feestcommissie, Marjolein Bulthuis en Hanneke Meijer