Workshop Climate Fresk

8 oktober|19:00 - 22:00

|Terugkerend Evenement (Bekijk alle)

Eén evenement op 10 oktober 2024 om 13:30

De Verenigde Naties hebben een workshop ontwikkelt om deelnemers met elkaar te laten praten over wat klimaatverandering is, hoe het werkt en om samen na te denken over mogelijke oplossingen. Climate Fresk is neutraal en objectief en werkt met de meest gerespecteerde wetenschappelijke publicaties. Door de oorzaken en de gevolgen van klimaatverandering met elkaar te verbinden, krijgen deelnemers een gedeeld begrip en zijn zij in staat om een open en positief gesprek te voeren over klimaatoplossingen. De workshop is eenmalig en duurt drie uur. Oscar Somsen, gemeentelid van de Kogerkerk, is getraind om deze workshop te begeleiden. De Kogerkerk is een Groene Kerk en wil graag bijdragen aan de bewustwording van het wereldwijde probleem van klimaatverandering. Wij bieden twee data aan voor deze workshop. Als er veel belangstelling is worden extra workshops georganiseerd.

Data: dinsdagavond 8 oktober 2024, aanvang: 19.00 uur en donderdagmiddag 10 oktober  2024, aanvang: 13.30 uur
Locatie: De Stolp
Aanmelding: kogerkerkgemeente@gmail.com of telefonisch bij Oscar Somsen, 075 64 1 53 12.

8 oktober

De Stolp