Kerstfeest voor de oudere gemeenteleden

18 december 2022|14:00 - 16:00

Na tweemaal een “digitaal feest”, wordt in de Noorderkerk w eer het Kerstfeest voor de oudere gemeenteleden gehouden. Net als voorgaande jaren belooft het weer een feestelijke middag te worden, met ruimte voor muziek, overdenking en ontmoeting.
De overdenking wordt dit jaar gehouden door ds. Sjaak Visser.
De muziek wordt verzorgd door Elianne en Ineke Bulthuis (viool en piano) en Noa en Rosa Hartog (piano en zang).
De begeleiding van de samenzang is in de vertrouwde handen van Dick van Bezooijen.
Ook dit jaar zal Trix van den Berg een verhaal vertellen.
De middag begint om 15.00 uur, de kerk is open om 14.15 uur.
Om een inschatting te kunnen maken op hoeveel aanwezigen we kunnen rekenen, willen we u vragen zich aan te melden bij een van onderstaande commissieleden:
Voor wijk Oost: Gerrit de Ridder, telefoon 075-6167562
Voor wijk West: mw. Helfensteijn, telefoon 075-6172275
Opgeven uiterlijk 12 december 2022.
Mocht u geen vervoer hebben om naar de Noorderkerk te kunnen komen, geeft u dat dan door aan een van bovenstaande
commissieleden.
U bent van harte uitgenodigd om dit Kerstfeest samen met ons te komen vieren! Namens de Commissie Kerstfeest oudere gemeenteleden,
Hanneke Meijer