De Oekraïense Club laat via de mail weten - met excuus over late berichtgeving vanwege drukte met andere acties- dat het geld van de PGZ Diaconie actie “Goed Doen met Poen” van eind januari 2026, is besteed aan de aanschaf van een generator voor een vrouw/gezin die 10 weeskinderen opvangt. De generator is eind eerste kwartaal al geleverd. De Oekraïense Club heeft uit eigen middelen voor elk van de kinderen een klein cadeau toegevoegd.


Recente reacties