Foto verslag Oosterse maaltijd
Zaterdag 3 augustus organiseerde de Activiteitencommissie de ondertussen traditionele zomerse maaltijd voor de thuisblijvers. Dit keer hebben 72 personen genoten van een Oosterse maaltijd. Het was gezellig en ook erg lekker. Kortom, voor herhaling vatbaar.

Recente reacties