- Dit evenement is voorbij.
Sing – In Zaans Interkerkelijk Mannenkoor
17 mei | 15:00 - 17:00
Op zondag 17 mei houdt het Zaans Interkerkelijk Mannenkoor een Sing – in in de Noorderkerk .
Het ZIM zal naast eigen nummers ook samen met de aanwezigen mooie liederen zingen . Iedereen is van harte welkom!
Het ZIM zal naast eigen nummers ook samen met de aanwezigen mooie liederen zingen . Iedereen is van harte welkom!
Toegang gratis, wel collecte!
Algehele leiding heeft Paul Waerts, de piano wordt bespeeld door Elise Keep en Sebastian van der Pluijm bespeelt het orgel .
Algehele leiding heeft Paul Waerts, de piano wordt bespeeld door Elise Keep en Sebastian van der Pluijm bespeelt het orgel .
De Sing – In begint om 15.00 uur, de deuren zijn vanaf 14.30 uur geopend.
