Kerkdienst Pennemes

26 februari 2023|09:30

|Terugkerend Evenement (Bekijk alle)

Een regelmatig terugkerende activiteit.

Voorganger:

Iedere zondag vindt er een kerkdienst plaats om 9:30u. in het Pennemes. Deze dienst is niet alleen bestemd voor de bewoners van de aanleunwoningen en de bewoners van de gesloten afdelingen, maar ook voor iedereen die zich betrokken voelt bij de Protestantse Gemeente Zaandam. Voor sommige gemeenteleden is het Pennemes mogelijk dichterbij dan de Noorderkerk. Er is niet iedere week een vaste predikant. De predikanten komen uit de wijde omgeving en behoren tot diverse geloofsgemeenschappen. Na afloop van de dienst is er gelegenheid om koffie/thee met elkaar te drinken en elkaar te ontmoeten. Wij, als commissie Pennemeskerkdiensten, hopen u een keer te mogen ontmoeten in de Grote Zaal van het Pennemes!

Voor meer informatie 075 – 617 12 13

26 februari 2023