Gebedsgroep

1 maart 2023|15:00 - 16:00

|Terugkerend Evenement (Bekijk alle)

Een regelmatig terugkerende activiteit.

De gebedsgroep van de gemeente komt wekelijks bij elkaar op woensdagmiddag van 15.00-16.00 uur. Aanbidding en voorbede staan centraal. In de uitnodiging in Klein Kompas vindt u een link voor het opgeven van gebedsintenties en sinds kort ook een link naar de uitgebreide inleiding. Deelnemers krijgen die aangereikt tijdens de bijeenkomst. Een en ander om de betrokkenheid van de gemeente bij de gebedsgroep te versterken. U bent allen hartelijk welkom, ook wanneer u incidenteel een keer wilt aanschuiven voor een gebed.
De gebedsgroep richt zich in haar voorbeden – met dank aan onze levende Heer, Jezus Christus – op het werk van de heilige Geest in ons midden, op de kerk als Christus’ lichaam, de harten van alle individuele gelovigen en onze plaats in de ons omringende wereld. Is Gods huis niet een bedehuis voor alle volken? (Jes. 56:7, Matt. 21:13)

Pieter Tjebbes: contactpersoon
E Mail: p.tjebbes75@gmail.com
Telefoon: 06-10648324